Wettelijke contactgegevens Lidl-website

1) Technische beheerder voor Lidl.be, verantwoordelijke voor de webshop en de promotie van filiaalaanbiedingen

Lidl Belgium GmbH & Co. KG

Guldensporenpark 90, blok J

9820 Merelbeke

BTW BE 0451.881.923

RPR Gent

CONTACT

2) Verantwoordelijke voor het Lidl Plus Loyalty-programma

Lidl Stiftung & Co. KG

Stiftsbergstraße 1

74167 Neckarsulm

Rechtbank van Stuttgart: HRA 102314

BTW DE 145803808

CONTACT


Lidl Stiftung & Co. KG wordt vertegenwoordigd door LSt Stiftung met zetel in Dresden, regionaal bestuur Sachsen, AZ 20-2245/501, die op haar beurt door twee gezamenlijk vertegenwoordigingsgemachtigde bestuursleden, o.a. dhr. Kenneth McGrath en dhr. Pierre Schalbe vertegenwoordigd wordt.


Als deze website externe links (hyperlinks) naar websites van derden bevat, zijn deze gelinkte websites uitsluitend de verantwoordelijkheid van de desbetreffende exploitant. Voordat deze links toegevoegd werden, heeft Lidl de inhoud van de externe doelsites gecontroleerd op eventuele rechtsinbreuken. Lidl heeft echter geen invloed op de inhoud van de doelsites zodat Lidl de inhoud van de gelinkte sites uitdrukkelijk niet overneemt. Lidl controleert de gelinkte sites regelmatig. Indien Lidl op de hoogte is van een rechtsinbreuk op een gelinkte site, wordt deze link onmiddellijk verwijderd. Voor illegale, foutieve of onvolledige inhoud alsook voor schade als gevolg van het gebruik of niet-gebruik van de respectieve informatie op de gelinkte sites is alleen de aanbieder aansprakelijk.

De Consumentenombudsdienst.

Deze instantie heeft drie taken:


  • U inlichten over over uw mogelijkheden voor het oplossen van een consumentengeschil buiten het gerecht
  • Elke consumentenklacht ontvangen en doorgeven aan de bevoegde dienst
  • Zelf de klacht behandelen met het oog op een minnelijke oplossing wanneer geen andere ombudsdienst u kan helpen.


De Europese Commissie stelt eveneens een platform voor buitengerechtelijke geschillenafwikkeling ter beschikking (het platform voor Online Dispute Resolution). Dit geeft de Klant de mogelijkheid om geschillen met betrekking tot een online aankoop in eerste instantie af te wikkelen zonder tussenkomst van een rechter. De Klant vindt het ODR-platform via deze link.