Wist je dat…

Dat de folder voor de volgende week iedere woensdag in de Lidl Plus-app beschikbaar is? En dat je, wanneer je je favoriete Lidl-winkel instelt, wij jou updates kunnen geven? En dat nét voor je gaat winkelen de beste tijd is om je coupons te activeren? Als je met een prangende vraag zit over all things Lidl Plus, dan is de kans groot dat je hieronder 't antwoord vindt.


Het antwoord op je vraag gezocht maar niet gevonden? Neem dan zeker ook een kijkje op service.lidl.be. Daar vind je alle info die je nodig hebt. Heb je de app nog niet? Download 'm dan via de knop onderaan deze pagina.


Veelgestelde vragen over Lidl Plus

De Lidl Plus-app maakt je 't leven gemakkelijker én goedkoper via:

  • Wekelijks nieuwe kortingscoupons
  • Een duidelijk overzicht van al je kastickets
  • De mogelijkheid om enkel een digitaal kasticket te ontvangen
  • Je ontvangt na je aankopen een kraskaart voor een extra kortingscoupon
  • Je bekijkt als eerste de nieuwe folder
  • Een drukte-indicator die aangeeft wat de beste winkelmomenten zijn

Open je Lidl Plus-app en klik op de blauwe knop 'Lidl Plus-kaart' onderaan de startpagina. Scan vervolgens je QR-code aan de kassa en profiteer van alle voordelen die Lidl Plus je biedt. Vergeet zeker niet om op voorhand je kortingscoupons te activeren.

Dit doe je heel eenvoudig via deze stappen:

  1. Ga naar de balk onderaan het startscherm van de app
  2. Selecteer ‘Meer’
  3. Ga naar Instellingen
  4. Kies je land en taal

Klaar!

Als je je e-mailadres wilt verifiëren, open dan de welkomstmail die verstuurd werd na registratie en klik op de link.

Als je geen toegang hebt tot je e-mail, kan je wachten tot de applicatie vraagt om je e-mailadres te verifiëren (wat regelmatig zal gebeuren tijdens het gebruik van de app).

Na elke aankoop in de winkel waarbij je jouw Lidl Plus-klantenkaart hebt gescand, verschijnt er een kraskaart in je app. Door de kraskaart te openen en met je vinger over het scherm te bewegen, komt er een leuke korting tevoorschijn! Deze wordt automatisch toegevoegd onder het tabje ‘Mijn coupons’ in de app, en kan je activeren bij je volgende bezoek aan Lidl. 

Een digitaal kasticket verschijnt alleen in het overzicht, wanneer je bij je aankoop je klantenkaart hebt gescand aan de kassa. Als je meest recente kasticket niet wordt weergegeven in de app, controleer dan of:

  • De internetverbinding werkt.
  • 'Registreren als Lidl Plus klant...' is geprint op het fysieke kasticket. Als dat het geval is, ben je niet succesvol gescand als Lidl Plus klant bij de kassa en is het niet mogelijk om het kasticket te koppelen aan je app.

Om te achterhalen waarom je de coupon niet kan activeren in de Lidl Plus app, kan je het volgende controleren:

  • Dat je bent geregistreerd als Lidl Plus-gebruiker
  • Dat je bent ingelogd in de app
  • Dat de coupon nog geldig is
  • Dat je verbonden bent met het internet

Indien je al deze punten hebt gecontroleerd en het werkt nog steeds niet, probeer dan eens de app te sluiten en opnieuw te openen of opnieuw in te loggen. Als het dan nog steeds niet werkt, vraag om hulp bij een winkelmedewerker of contacteer onze klantendienst 02 320 6000 (zonaal tarief).

Nee, dat kan niet. Je kan maar één filiaal als favoriet aanduiden.

Je kan jouw voorkeursfiliaal wél op eender welk moment wijzigen.

Om te wijzigen dien je volgende stappen toe te passen:

  1. Ga naar de balk onderaan het startscherm van de app
  2. Klik op 'Meer'
  3. Ga naar 'Winkels'
  4. Kies een winkel op de kaart of in de lijst
  5. Klik op 'Als mijn winkel aanduiden'

Veel Lidl Plus-plezier gewenst!