Je browser is niet compatibel

Je browser is niet compatibel

Kernwaarden

Vijf gedeelde waarden komen overal binnen Lidl terug.
Deze waarden geven elke dag richting aan onze manier van handelen.
Hoe ga je om met collega's, met klanten, met leveranciers? Een sleutelwoord: respect.

KLANTGERICHTHEID

Klanttevredenheid bepaalt  ons handelen en bij elke beslissing wordt het belang van de klant vooropgesteld. We zijn erop uit verwachtingen te overtreffen en daarmee de klant positief te verrassen, elke dag opnieuw. Daarbij zijn wij flexibel en luisteren we naar de wensen van de klanten om hen langdurig aan ons te binden.

GEDREVENHEID

Met enthousiasme en passie streven wij ernaar elke dag beter te worden. Wij denken in oplossingen en gaan voor het maximale resultaat. Als onderneming zijn wij ambitieus en willen wij altijd de beste zijn.

VERANTWOORDELIJKHEID

Wij handelen als team en met de passie van een ondernemer. Met durf ondernemen wij proactief duurzame en ecologische initiatieven. We voelen ons nauw betrokken bij de doelstellingen van het bedrijf en leven de regels en richtlijnen na.

EENVOUD

Wij streven naar een doelgerichte en directe aanpak door te focussen op de essentie en de praktijk. Onze uniforme processen en structuren helpen ons hierbij.

FAIRNESS

Wij zijn eerlijk en behandelen iedereen met respect. In onze samenwerking zoeken we steeds naar win-win-oplossingen. Wij hanteren een directe en duidelijke communicatie en zijn betrouwbare partners.