Je browser is niet compatibel

Je browser is niet compatibel

Garantie voor de consument

1. Algemeen retourrecht

Klantentevredenheid en kwaliteitsvolle goederen zijn onze prioriteit.

Ben je niet tevreden over een non-foodproduct dan geldt een algemeen retourrecht van 3 maanden vanaf
datum aankoop. De betaalde aankoopsom wordt terugbetaald, mits u het artikel terugbrengt (i) in
oorspronkelijke staat; (ii) in de originele verpakking; en (iii) met kasticket.

2. Wettelijke garantie consumptiekoop

Als consument hebt u ook gedurende 2 jaar na de datum van aankoop (of latere levering) recht op de
wettelijke garantie betreffende de verkoop van consumptiegoederen voor een gebrek aan
overeenstemming van het goed.


Het gebrek dient binnen de twee maanden vanaf de ontdekking ervan gemeld te worden aan:


LIDL BELGIUM GmbH & CO
Klantendienst
Guldensporenpark 90 blok J
9820 Merelbeke


• Gratis nummer: vanuit België: 0800/73.520 en vanuit Luxemburg: 8002/8634

• De klantendienst zal u verdere instructies geven.
 

3. Commerciële garanties

Bijkomende of commerciële garanties zijn enkel van toepassing indien en zoals uitdrukkelijk
vermeld in de publiciteit of de handleiding van het artikel.

4. Duplicaat kasticket

Het is aan te raden een kopie te nemen van het originele kasticket.
Na verloop van tijd kan de inkt ervan vervagen en onleesbaar worden.