Je browser is niet compatibel

Je browser is niet compatibel

veelgestelde vragen
Ik wil graag weten of de winkel nog voorraad heeft van een bepaald artikel?

De enige manier om te achterhalen hoeveel voorraad er is, is door langs te gaan in de winkel.
Het winkelpersoneel helpt je ter plekke graag verder.
Het is niet mogelijk om hierover telefonisch contact op te nemen.

Waar kan ik de dichtsbijzijnde Lidl-winkel vinden en wat zijn de openingsuren?

Klik hier om snel de dichtstbijzijnde Lidl-winkel op te zoeken.
Je vindt er per winkel informatie over openingsuren en de aanwezigheid van een bakkerij-afdeling, alsook de mogelijkheid om de snelste route naar een winkel te berekenen.
Uiteraard kan je ook 24/7 in onze webshop terecht.

Wat kan ik doen wanneer ik iets verloren heb in een Lidl-winkel?

Ga zo snel mogelijk langs in de winkel waar je het voorwerp verloren hebt, want we bewaren het gedurende twee weken voor je in de winkel.
Wanneer ID-gevoelige voorwerpen niet opgehaald worden na twee weken, bezorgen we ze aan de politie.

Waar kan ik terecht voor reserve-onderdelen of accessoires?

Neem hiervoor contact op met de Klantendienst.
Vermeld in je bericht duidelijk de IAN- of EAN code van het artikel (een foto van het kasticket mag ook) en welke onderdelen, eventueel voorzien van onderdeelnummers uit de handleiding, je wilt bestellen.
We streven er naar binnen 3 werkdagen te reageren op je mail.

Hoe kan ik solliciteren bij Lidl?

Bekijk alle openstaande vacatures op onze jobsite en solliciteer meteen online!

Onze categorieën

Bij Lidl vinden we het belangrijk dat je een duidelijk antwoord krijgt op je vraag. Een selectie van de meest gestelde vragen staat hieronder.

Staat jouw vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op, via de klantenservice.