Je browser is niet compatibel

Je browser is niet compatibel

Producten
Mis je een product in ons assortiment?

Heb je een suggestie voor een nieuw product, contacteer dan de klantendienst, zodat we dit kunnen bekijken.

Wat indien ik niet tevreden ben over de kwaliteit van een product?

De tevredenheid van onze klanten is onze pioriteit, daarom onderwerpen we onze producten steeds aan strenge kwaliteits- en versheidscontroles.

Ben je echter niet tevreden over een voedingsproduct, dan kan je het samen met je kasticket terug inleveren in de winkel. Uiteraard geldt er dan een "niet tevreden, geld terug"-garantie en betalen wij je het aankoopbedrag terug.

Meer informatie over de garantieregeling voor onze non-foodproducten vind je in de rubriek 'Non-foodproducten'.

Kan ik producten bestellen?

  

Voedingsproducten die deel uitmaken van ons vast assortiment kan je in de winkel bestellen. Ga hiervoor tijdig naar een Lidl-winkel in jouw buurt. Het winkelpersoneel helpt je ter plekke graag verder.

Non-foodproducten (exclusief soldenartikelen) zijn tot 1 week na de startdatum van de aanbieding na te bestellen via de klantendienst (0800/73.520 vanuit België of 8002/8634 vanuit Luxemburg).

Je kan voor onze non-foodproducten (inclusief soldenartikelen) en wijnen uiteraard ook terecht in onze webshop. Meer informatie hierover vind je hieronder.

Kan ik ook online producten bestellen?

  

Dat kan! In onze webshop zetten we onze non-foodproducten en wijnen extra in de kijker. Je vindt er bijna al onze producten uit de winkels, vaak met een langere looptijd. Bovendien wordt het online aanbod ook sterk uitgebreid met extra producten en meer dan 700 wijnen.

Onze online service betekent:

1. Binnen 2 werkdagen is je bestelling bij jou.
2. We leveren in heel België aan huis.
3. Je krijgt steeds 3 maanden bedenktijd.
4. Niet tevreden? Retourneer snel en kosteloos.
5. Wij bieden minimum 2 jaar garantie.