Je browser is niet compatibel

Je browser is niet compatibel

Non-foodproducten
Waar kan ik meer informatie over een non-foodproduct, zoals productspecificaties of een handleiding, terugvinden?

Via deze link kan je voor bepaalde non-foodproducten een duidelijke omschrijving terugvinden, waar je de specificaties en kwaliteitslabels kan raadplegen, alsook een handleiding kan downloaden. Indien je een product niet kan terugvinden of nog meer informatie wenst, kan je steeds contact opnemen met de klantendienst.

Wat kan ik doen wanneer een non-foodproduct uitverkocht is?

Is het product niet meer beschikbaar in je winkel? Neem dan contact op met onze klantendienst via het gratis nummer 0800/73.520 vanuit België of 8002/8634 vanuit Luxemburg of ga na of het product beschikbaar is in onze webshop.

Voldoet een non-foodproduct niet aan je verwachtigen of is het product defect?

Binnen de 3 maanden na aankoop kan je het non-foodproduct in de originele verpakking en op vertoon van je kasticket terugbrengen naar je winkel. Uiteraard betalen wij je dan het aankoopbedrag terug. Na deze 3 maand tot min. 2 jaar valt het product onder onze garantieregeling. Let op: kocht je een product in onze webshop, dan kan je dit niet binnenbrengen in één van onze winkels. Lees hier hoe je een online gekocht product retourneert.

Het recht op retour of garantie van non-foodproducten vervalt bij defecten ten gevolge van verkeerd gebruik of ondeskundige behandeling van het toestel, bij het niet in acht nemen van de veiligheidsvoorschriften, bij beschadiging door geweld en bij ingrepen die niet door de gemachtigde dienst-na-verkoop zijn uitgevoerd. Dergelijke defecten kunnen hersteld worden tegen betaling. Zo bestaan er van sommige producten reserve-onderdelen die je dan op eigen kosten kan bestellen via de dienst na verkoop. Hiervoor kan je contact opnemen met de klantendienst.

Het is aan te raden een kopie te nemen van het originele kasticket. Na verloop van tijd vervaagt de inkt van het kasticket waardoor dit onleesbaar wordt.

Wat houdt de garantieregeling op non-foodproducten in en hoe lang heb ik er recht op?

Hier kan je de volledige garantieregeling op onze non-foodproducten nalezen. Om gebruik te maken van je garantie, neem je best contact op met de klantendienst.

We garanderen minstens 2 jaar garantie. De garantietermijn per product kan echter verschillen. Deze kan je op de verpakking van het product terugvinden of - voor bepaalde artikelen - via deze link raadplegen.

Wat als mijn product defect raakt buiten de garantieperiode?

Defecten die niet meer binnen de garantieperiode vallen, kunnen in bepaalde gevallen tegen betaling hersteld worden. Zo kan je op eigen kosten reserve-onderdelen van de bepaalde producten bestellen via de dienst-na-verkoop. Hiervoor kan je contact opnemen met de klantendienst, die je naar de juiste dienst-na-verkoop kan doorverwijzen.

Wordt het textiel bij Lidl getest op schadelijke stoffen?

We vinden het heel belangrijk dat alles wat wij verkopen niet alleen voordelig is, maar ook van de beste kwaliteit. Daarom is alle textiel bij ons volledig vrij van schadelijke stoffen.

Hoe kan ik weten wat mijn Lidl-kledingmaat/-schoenmaat is?

Bij Lidl kan je heel gemakkelijk kledij aankopen zonder het gedoe van passen. Met onze maatcalculator kan je namelijk je persoonlijke Lidl-maat berekenen. En eens je je persoonlijke Lidl-maat kent, zitten je kleren goed, zoals het moet.

Klaar om te passen? Ga hier aan de slag met de Lidl-maatcalculator.