Je browser is niet compatibel

Je browser is niet compatibel

info & contact
Kan ik de folder ontvangen?

Voor onze folderbedeling werken wij met bedeelzones. Indien je woonplaats binnen de bedeelzone valt, ontvang je dus wekelijks de folder in de bus. Helaas is een bedeling op individuele basis niet mogelijk.

Je kan de folder echter steeds terugvinden in onze winkels, op onze website en via de Lidl App.

Hoe kan ik me aan- of afmelden voor de Lidl-newsletter?

Je kan je inschrijven door hier te klikken en je e-mailadres in te vullen. Nadat je op 'Versturen' klikt, ontvang je een e-mail met het verzoek om je inschrijving te bevestigen. Na deze bevestiging volgt dan de welkomstmail en is je inschrijving voltooid.

Wil je je uitschrijven voor de newsletter? Klik dan hier en geef je e-mailadres in. Klik vervolgens op "Uitschrijven uit de newsletter".

Welke informatie kan ik in de Lidl App vinden?

In de Lidl App vind je alle huidige en komende aanbiedingen terug. Je kan er bovendien de digitale folder doorbladeren, de dichtstbijzijnde winkel opzoeken en een boodschappenlijstje aanmaken. De app is ook bruikbaar op reis, want dankzij de landselectie kan je ook in het buitenland de lokale winkels en aanbiedingen raadplegen.

De Lidl App is momenteel beschikbaar voor iOS- en Android-toestellen.

Waar kan ik recepten terugvinden?

Ontdek de receptenwebsite van Lidl, boordevol inspiratie voor elk seizoen en budget. Een online keukenervaring voor iedereen die telt!

Hoe kan je Lidl contacteren als je vragen, opmerkingen of suggesties hebt?

Het is niet mogelijk een Lidl-winkel rechtstreeks te contacteren. Via het contactformulier van onze klantendienst of op het gratis nummer 0800/73.520 (vanuit België) of 8002/8634 (vanuit Luxemburg) helpen we je echter graag verder!

Voor specifieke vragen of opmerkingen over de webshop en onze online bestelmogelijkheden, kan je de FAQs over de webshop raadplegen of hier contact opnemen met ons webshop-team.