Bestellingen

Text And Image Section

Heb je een bestelling geplaatst maar nog geen bestelbevestiging ontvangen? Door het onderhoud kan het tot 24 uur duren voordat je de bevestigingsmail ontvangt. Indien het langer dan 24 uur duurt, kan je vanaf 08/07 contact opnemen met ons. Op dit moment hebben we helaas geen inzage in de reeds geplaatste bestellingen. Vanaf 08/07 kunnen we je opnieuw van dienst zijn.

Leveringen

Text And Image Section

Het kan dat je pakket langer onderweg is dan de gebruikelijke levertijd van 3 werkdagen. Wij kunnen je levering enkel inzien via de track & trace code. Indien je dus een vraag hebt over je levering, vermeld dan steeds de track & trace code van je pakket en de postcode van je leveradres. Ook kunnen we op dit moment helaas geen vermiste pakketten opnieuw verzenden of vergoeden. Mocht je nog steeds een vraag hebben voor ons, verzoeken we je om vanaf 08/07 contact op te nemen. Dan zijn wij weer volledig operationeel.

Defecten

Text And Image Section

Als je artikel een defect heeft opgelopen, kunnen we het artikel op dit moment helaas niet vervangen of terugbetalen. Vanaf 08/07 zijn we terug volledig operationeel en kunnen we je aanvraag behandelen. We kunnen je wel nog steeds doorverwijzen naar onze dienst na verkoop indien het retourrecht verstreken is. Als je dit wenst, zorg er dan voor dat je alle bestelgegevens bij de hand hebt. Denk aan klantnummer, bestelnummer, besteldatum en artikelnummer. Het artikelnummer kan je vinden op de factuur (in geval van een bestelling op onze webshop) of op het kasticket naast de omschrijving van het artikel (in geval van een aankoop in een van onze filialen).

Retouren

Text And Image Section

Je kan je kleine pakketten uiteraard nog steeds kosteloos retourneren via een bpost-verkooppunt in je buurt. Bij elke zending sturen we een retourbon mee. Heb je deze niet meer? Indien je een account hebt op Lidl-Shop.be, kan je altijd een retourbon aanvragen. Meld je aan op de webshop, klik op 'Jouw account', navigeer naar 'Bestellingen' en vraag de retourbon aan. Het is helaas wel mogelijk dat de terugbetaling van je retourartikel(en) ietsje langer duurt dan normaal.


Van zodra jouw artikel zwaarder is dan 30 kg of een zijde heeft die groter is dan 150 cm, dan regelen wij een ophaling voor jou. Mocht je hiervoor een afspraak willen maken is het van belang dat je jouw bestelgegevens al bij de hand hebt, wij kunnen deze momenteel niet voor je opzoeken. Denk aan klantnummer, bestelnummer, besteldatum en artikelnummer. Hier kan je ons contactformulier invullen om de ophaling aan te vragen.