De hoogste kwaliteit voor de laagste prijs
Hauptinhalt

Winkels

Waar kan ik de dichtstbijzijnde Lidl-winkel vinden en wat zijn de openingsuren?

Klik hier om snel de dichtstbijzijnde Lidl-winkel op te zoeken. Je vindt er per winkel informatie over openingsuren en de aanwezigheid van een bakkerij-afdeling, alsook de mogelijkheid om de snelste route naar een winkel te berekenen.

Uiteraard kan je ook 24/7 in onze webshop terecht.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Lidl?

In alle Lidl-winkels kan je op volgende manieren betalen:

  • contant
  • met elektronische maaltijdcheques (Sodexo/Monizze/E-kena/Ticket Restaurant)
  • met Bancontact
  • met Maestro
  • met Visa / V PAY
  • met Mastercard

In onze winkels in Groothertogdom Luxemburg worden enkel papieren maaltijdcheques (Lunch Pass en Ticket Restaurant) aanvaard.

In de Lidl-webshop kan je betalen:

  • met Bancontact
  • met MasterCard
  • met Visa

Meer informatie over online bestellen en betalen vind je hier.

Welke producten kan ik betalen met maaltijdcheques?

Wettelijk is het niet toegestaan om met maaltijdcheques non-foodproducten aan te kopen. Daarom kan je in onze winkels enkel foodproducten met maaltijdcheques betalen.

Werkt Lidl met cadeaubonnen?

Momenteel kan je geen cadeaubonnen bij ons kopen.

Info & contact

Kan ik de folder ontvangen?

Voor onze folderbedeling werken wij met bedeelzones. Indien je woonplaats binnen de bedeelzone valt, ontvang je dus wekelijks de folder in de bus. Helaas is een bedeling op individuele basis niet mogelijk. Je kan de folder echter steeds terugvinden in onze winkels, op onze website en via de Lidl App.

Hoe kan ik me aan- of afmelden voor de Lidl-newsletter?

Je kan je inschrijven door hier te klikken en je e-mailadres in te vullen. Nadat je op 'Versturen' klikt, ontvang je een e-mail met het verzoek om je inschrijving te bevestigen. Na deze bevestiging volgt dan de welkomstmail en is je inschrijving voltooid.

Wil je je uitschrijven voor de newsletter? Klik dan hier en geef je e-mailadres in. Klik vervolgens op "Uitschrijven uit de newsletter".

Welke informatie kan ik in de Lidl App vinden?

In de Lidl App vind je alle huidige en komende aanbiedingen terug. Je kan er bovendien de digitale folder doorbladeren, de dichtstbijzijnde winkel opzoeken en een boodschappenlijstje aanmaken. De app is ook bruikbaar op reis, want dankzij de landselectie kan je ook in het buitenland de lokale winkels en aanbiedingen raadplegen.

De Lidl App is momenteel beschikbaar voor iOS- en Android-toestellen.

Waar kan ik recepten terugvinden?

Op dekeukenvanlidl.be, de receptenwebsite van Lidl, vind je al onze receptideeën voor een smakelijke maaltijd!

Hoe kan je Lidl contacteren als je vragen, opmerkingen of suggesties hebt?

Het is niet mogelijk een Lidl-winkel rechtstreeks te contacteren. Via het contactformulier van onze klantendienst of op het gratis nummer 0800/73.520 (vanuit België) of 8002/8634 (vanuit Luxemburg) helpen we je echter graag verder!

Voor specifieke vragen of opmerkingen over de webshop en onze online bestelmogelijkheden, kan je de FAQs over de webshop raadplegen of hier contact opnemen met ons webshop-team.

Allerlei

Wat kan ik doen wanneer ik iets verloren heb in een Lidl-winkel?

Ga zo snel mogelijk langs in de winkel waar je het voorwerp verloren hebt, want we bewaren het gedurende twee weken voor je in de winkel. Wanneer ID-gevoelige voorwerpen niet opgehaald worden na twee weken, bezorgen we ze aan de politie.

Hoe kan ik solliciteren bij Lidl?

Bekijk alle openstaande vacatures op onze jobsite en solliciteer meteen online!