De hoogste kwaliteit voor de laagste prijs
Hauptinhalt

Beste klant,

Fraudeurs en malafide organisaties proberen mensen om de tuin te leiden door hen valse waardebonnen of prijzen van Lidl aan te bieden.

Hoe kan ik als consument preventief optreden?

Een Lidl-waardebon kan enkel op legale wijze worden verkregen indien u zichzelf (gratis) aanmeldt voor een wedstrijd via onze officiële website of via onze Facebook-pagina, voor een commercieel gebaar of voor sponsoring.
Wanneer u twijfelt aan de echtheid van een e-mail of bericht dat de naam of het logo van Lidl bevat, kan u het volgende doen:

  • Neem contact op met onze klantendienst via deze link of via telefoon op het gratis nummer 0800/73520.
  • Bewaar alle relevante informatie zoals afbeeldingen, mailadressen, e-mails en alle links die verbinding maken met de frauduleuze websites.
  • Verder adviseren wij u om in geen geval links, afbeeldingen of bijlagen aan te klikken, geen mails te beantwoorden en nooit persoonlijke gegevens in te vullen.

Toch slachtoffer… welke verdere stappen kan u ondernemen?

Om in de toekomst deze praktijken zoveel als mogelijk te beperken of zelfs te vermijden, kan het helpen mocht u een klacht indienen bij één van de volgende instanties:

Wij danken u alvast voor het begrip en vinden het belangrijk om u, als trouwe klant, hiervoor te waarschuwen.

Lidl België